Rumah kata pergi... Kubur kata mari...

Ada apa dengan angka... ???



Waaaa... Sedey... Dah Tua.... Apapun umur orang cakap just angka... Yang penting jiwa tetap muda... heheee... Klu umur cek skrg nie, ada member2 cek dah kawen, dah ada anak, dak ada bisnez sndiri... Cek nie yang masih lagi terkapai2 mencari haluan hidup... huhuuu... Sedey tul...



Opsss... Jangan terpengaruh dengan angka yang tertulis kat kek di atas... Tu keje manusia2 yang saja nak kene kan cek. Diorang tak berani nak baling tepung ngan telur kat cek, itu je yang diorang mampu buat. Cek muda lagi ok... Baru awal 20-an... heheee... But cek ucapkan jutaan trima kasih pada manusia2 nie coz sudi celebrate my special day... JazakAllahikasirun... =)

1 comment:

Tulip Chantek said...

haha. hepi birthday abg wan :)

sorry for late. eh bukan skang br 27 ke? bia bena da 28??