Adakah Kosong Itu Satu Nilai?...

Arghhhh... Gila aku dibuatnya.... 3 weeks after raya boleh membuatkan aku jd gila.... Apsal lah banyak sangat keja?... MEMANG MACAM NIE KE JALAN ORANG YANG NAK BERJAYA?... Sampaikan badan dh rasa KOSONG, otak dh KOSONG, jiwa dah KOSONG.... semua KOSONG.... KOSONG.... Aku pun tak tau apa yang ada dalam diri aku yag membuatkan aku masih mampu berdiri skrang nie.... Apa yah?.... Apa?... Apa?.... Kalau ikutkan aku rasa aku dh takde apa2 kt dunia nie... Kosong bersama kosong nya jiwa aku.... Mmg kosong.... Aku rasa dah tak berdaya sangat2.... Namun kekuatan apa yang masih tertinggal dalam diri aku?... Apa?... Apa?... Apa?... huhuuu.... HARAPAN.... Harapan mak abah, harapan adik2, harapan nisa.... Harapan orang yang aku sayang lah sebenarnya membuatkan aku masih mampu berdiri walaupun diri aku sebenarnya kosong... Ketahuilah.... Aku disini sekarang kerana orang yang aku sayang.... Bukan kerana aku sendiri... Ya Allah... Jika yang baik dari diriku ini datang Nya dari Engkau... Yang lemah dari diriku ini juga datang dari Engkau, tapi disandarkan atas diriku ini... Oleh itu.... Kau berilah aku kekuatan dalam menempuh hidup di dunia fana ini, dunia yang penuh cabaran, dunia yang penuh dugaan... Kau berilah aku jalan yang Engkau redhai, agar aku teguh bersama tali Mu, moga aku selamat dunia dan akhirat...

No comments: